Jedan od prvih Čeha koji je detaljnije opisao svoje iskustvo s novim MacBook Pro s Touch Barom, je Michal Blaha. I mora se reći da njegova presuda nije baš pozitivna. Na kraju je vratio najnovije Apple računalo da bi se sam vratio na stariji MacBook Air.
Važno je spomenuti da Michal Blaha pola svog vremena na MacBooku provodi u macOS-u, a pola u Windowsima (virtualizacija preko Parallelsa), gdje koristi razne razvojne alate.
Novi MacBook koristio sam samo dva dana. Touch Bar ističe temeljne razlike između macOS-a i Windowsa. MacOS se kontrolira preko tipkovničkih prečaca, tipke Fn praktički ne trebate (dok vam u Windowsima trebaju i za osnovne tipkovničke prečace). Zato Touch Bar ima puno smisla na macOS-u.
(...)
Kada radite u sustavu Windows, ne možete bez tipki Fn. Kod programiranja još više, Visual Studio, razni editori, TotalCommander, sve te aplikacije imaju najčešće tipkovničke prečace izgrađene na Fn tipkama.
Blaha je savršeno opisao razliku u filozofiji rada dva operativna sustava i zašto bi Apple sasvim lako novom MacBooku Pro mogao oduzeti cijeli niz funkcijskih tipki. Ali ako se krećete u Windowsima i aktivno ih koristite na Macu, možda ćete imati veliki problem bez funkcijskih tipki.
Touch Bar je dodirna površina sa zaslonom, mat, bez reljefa. Ne daje nikakvu povratnu informaciju o tome jeste li dodirnuli (i pokrenuli radnju pod prstom) ili ne. Nema dodirne povratne informacije.
Očekivati nekakav odgovor kada stavite prst na Touch Bar je logično. Osobno, tijekom mojih prvih interakcija s novim MacBookom Pro, očekivao sam da će mi dodirna traka na neki način odgovoriti. I to uglavnom zato što u takvim slučajevima drugi Appleovi proizvodi reagiraju na mene na sličan način.
S obzirom na to gdje je Apple već razmjestio haptic feedback, za očekivati je da je to i budućnost Touch Bara, no za sada je to nažalost samo "mrtav" zaslon. U iPhoneu 7, dodirni odgovor izaziva veliku ovisnost a također ga znamo već dugo, na primjer, iz trackpada u MacBookovima.
No, taktilni odziv u Touch Baru bio bi dobar pogotovo zbog činjenice da ne bi bilo potrebno toliko često pratiti što zapravo radite s prstom. E sad, prilično shizofrena situacija može nastati više puta, kada koristite Touch Bar za kontrolu onoga što se događa na zaslonu, ali u isto vrijeme morate barem jednim okom provjeriti jeste li u pravu. Bez olakšanja ili dodirne povratne informacije, nemate šanse znati.
Touch Bar je očito tek na početku i možemo očekivati da će ga Apple poboljšati u hardverskom i softverskom smislu, međutim, kako ističe Michal Blaha, već je „Touch Bar gotovo genijalan za kreativne aktivnosti (uređivanje fotografija, rad s video)".
Da je Touch Bar i njegova loša upotrebljivost u sustavu Windows jedini razlog, Blahi bi trebalo puno više vremena da se odluči, ali bilo je puno više razloga za predaju novog MacBook Proa: tri godine star MacBook Air traje duže baterije, nedostaje mu MagSafe, rastuća cijena ne donosi toliko veće performanse i Za sada je USB-C prilično zbunjujući. Kao posljednju negativnu točku, Blaha opisuje "sve veću nedosljednost UX-a Appleovih proizvoda":
– iPhone 7 (koji ja imam) koristi Lightning to USB konektor za punjenje. Neću ga spojiti na MacBook bez redukcije.
– iPhone 7 nema jack konektor, a slušalice imaju Lightning konektor. MacBook ima jack konektor, nema Lightning konektor, a iPhone slušalice neće stati u MacBook ni preko adaptera. Moram nositi dvije slušalice, ili redukciju sa jacka na Lightning!
– Apple ne isporučuje puni USB-C kabel za brzi prijenos podataka s MacBook Pro za 60 kruna. Moram kupiti još jedan za 000 kruna. WTF!!!
– Apple mi nije dao USB-C to Lightning kabel ni za telefon ni za laptop kako bih mogao puniti iPhone s laptopa. WTF!!!
– Ako MacBook stavim na iPhone 7, MacBook ide u stanje mirovanja. Misle da sam zatvorio zaslon. Cool :-(.
– Otključavanje vašeg MacBook Pro je zabavno kada nosite Apple Watch. Možete napisati lozinku, otključati otiskom prsta (Touch ID je munjevit) ili pričekati da MBP otključa Apple Watch.
TouchID se može koristiti i za kupovinu, za mnoge stvari u sustavu gdje se mora unijeti lozinka (primjerice, za prikaz spremljenih prijava u Safariju), ali Apple Watch se ne može koristiti za isto.– Kaos u MacBook Airu (što će biti s njim?), linijama modela MacBook i MacBook Pro i potpuna misterija što će se dalje dogoditi. Mislim da ne znaju.
Michal Blaha vrlo prikladno u nekoliko kratkih točaka opisuje koliko je (barem za sada) nelogičnih odluka Apple donio u posljednje vrijeme. O mnogima je već bilo riječi, poput činjenice da jednostavno ne možete spojiti slušalice s iPhonea 7, koji imaju Lightning, na bilo koji MacBook uopće, i obrnuto, morate koristiti dongle ili da ne možete spojiti iPhone na MacBook Pro uopće bez dodatnog kabela.
No, najvažnija je vjerojatno posljednja primjedba o kaosu u modelskim linijama, pri čemu sigurno nije samo Michal u velikoj dilemi. Mjesto najnovijeg računala zasad ostaje relativno starom Airu, koji nije dovoljan pogotovo sa zaslonom, jer, kao i svi drugi, nemaju pojma što će zapravo biti s ostalim Appleovim prijenosnicima. Čini se da je najodrživiji put, kojim sam i sam krenuo prije nekog vremena, prebacivanje na stariji MacBook Pro iz 2015., koji je sada najbolji u odnosu cijena/performanse, ali definitivno nije dobra telefonska kartica za Apple ako će korisnici pažljivije pogledati nakon takvih izbora.
Ali budući da su ostala Appleova prijenosna računala neizvjesna, kupci nas ne mogu iznenaditi. Što će dalje biti s MacBookom – hoće li ostati samo u 12-inčnom modelu ili će biti još veći? Je li zamjena za MacBook Air stvarno (i nelogično) MacBook Pro bez Touch Bara?
Da, mnogi Appleovi koraci su nelogični, ali novi MacBook je jednostavno puno bolji od starijih modela. I sam imam MacBook Pro 2016 bez Touch Bara i ne mogu ga nahvaliti. Za 5000 kuna veću cijenu od modela iz 2015. dobivate bolje računalo u gotovo svim aspektima. Jedina zamjerka mogu biti konektori..
Samo da su brzi :-)
A kako ti ide s tvojom izdržljivošću? Gornje iskustvo me poprilično plaši da će novi strojevi imati puno manje izdržljivosti :(
8-10h, praktički isto kao MB Pro 2015 sa sličnim specifikacijama
korisnici pišu nešto sasvim drugo...ipak, ja bih pričekao prvi update, s jedne strane macbook će dobiti dvije generacije novijih procesora (navodno preskačući Keby lake) a s druge strane špekulira se o amoled zaslonima. Osobno mi se jako sviđa novi Macbook Pro, ali kao i svaki prvi proizvod iz nove linije modela, sigurno će imati grešaka.
Ako želite zamjenu za stari Air, osnovni 13″ bez TouchBara će biti sasvim u redu.
13″ MBP sa TouchBar-om je također ok imo i nema puno smisla čekati godinu dana duže, ako netko ima MBP 13 2013 i stariji kod kuće, isplati mu se ažurirati danas.
Oprezniji sam s modelom od 15 inča, košta 3500 dolara u razumnoj konfiguraciji i možda ću pričekati godinu ili dvije da vidim kakvo će biti korisničko iskustvo.
Osnovni 13″ Macbook je ok, ali čini mi se da su za nepotrebnih 7k dovoljno srezali procesor, što se tiče performansi, ali možda se varam.
Ono što me plaši je činjenica da je prema wikiju stari 13″ Macbook Pro imao bateriju od 75Wh, a novi ima “samo” bateriju od 50Wh… i sumnjam da bi smanjili potrošnju za nekih 40% kako bi postigli istu izdržljivost
Novi MBP ima zaslon visoke svjetline, možda će pomoći da naučite regulirati intenzitet...u svakom slučaju, još ne procjenjujem potrošnju, vrlo je moguće da će za godinu dana trajanje baterije ažuriranih modela povećanje slično 12″ MacBooku Early2016 u usporedbi s prvim Early 2015.
Pa može i tako. Model bez touch bara ima najslabiji procesor, pa paradoksalno može biti bolji s enduranceom od skupljih modela s touch barom.
Model bez Touch Bar-a za veći kapacitet baterije od modela s TB-om.
Nažalost, ta jedna pritužba je, po mom mišljenju, najvažnija za većinu korisnika...
Razumijem da su ovo vjerojatno citati g. Blahe, ali molim vas da ispravite njegove gramatičke greške i greške pri upisu. Neke fraze tada nemaju nikakvog smisla ("i ja ne spajam iPhone slušalice u Apple čak ni preko adaptera. Moraju nositi dvije slušalice ili adapter za audio-osvjetljenje!" itd.)
1. Funkcijske tipke mogu se zaključati u Parallelsu na sljedeći način: Postavke sustava/Tipkovnica/Prečaci/Funkcijske tipke i dodajte Parallels Desktop.app. Nakon toga će funkcijske tipke na Touch Baru biti prikazane stabilno. Osim toga, Parallels razvija podršku za to.
2. Samo kupite USB-C to lightning kabel i ne morate nositi iPhone punjač jer se može puniti s MacBook Pro punjača. Kupio sam manji 29W za MacBook Pro, koji dolazi uz MacBook 12′, puni i MacBook Pro i iPhone.
3. Kod slušalica očito ciljaju na svoje bežične koje će krenuti u prodaju. Prije nekoliko mjeseci, Apple je pitao korisnike koriste li priključak za slušalice na svojim MacBook računalima, očito ga planiraju potpuno izbaciti.
4. Tipkovnica je super
5. Baterija drži 7-8 sati, ali ja imam i7 3.3GHz.
6. USB-C kabel bi trebao biti "aktivan"...za novac...
Ne mogu si pomoći, moram to napisati. Još jedan naslov mamac za klikove? Veselio sam se najavljenoj transformaciji Jablíčkářa, a do sada promjena nagore za mene. U zadnjih mjesec dana samo jedan konstruktivan članak: http://jablickar.cz/jak-blokovat-spam-a-pozvanky-v-kalendari/ inače za sada više kao Light Flight...
Ako sam pogriješio, a članci su u pripremi, ispričavam se.
Jablíčkař ima hrabrosti objektivno opisati Apple zajednici, između ostalog, Appleove ne uvijek idealne korake. Budimo sretni da ovdje uopće postoji netko takav. Zato što bi pisanje samo s ružičastim naočalama o trenutnoj liniji Mac proizvoda bilo popularno, ali ne i činjenično. Teško razumljiv nered u liniji proizvoda u kombinaciji s apsurdno dugim razdobljem promjene stroja (sjetimo se da se pod Steavom to događalo dvaput svake godine - rano, sredinom ili kasno) - to jednostavno nije dobra posjetnica. Brz pad prodaje Maca govori sam za sebe.
Dakle, više takvih Jablickara - a možda će se zahvaljujući takvim odgovorima to ponekad dogoditi i drugovima iz Applea.
Očito moj post uopće niste razumjeli, a ni post Renéa Beckera. Nije poanta u temi, nego u formi koju Jablickar.cz "novo" koristi. Paradoksalno, pojavio se članak o tome kako su "duboko razmišljali" o sadržaju onoga što su stvarali i htjeli bi se vratiti sadržajnim člancima. Nažalost, nastavlja se trend “flame/hate/click-bait” članaka…
Iskustvo s non-touch bar verzijom - sve je vrhunsko (zaslon, svjetlina, tipkovnica, brzina SSD-a i portova, brzina samog uređaja), s brojem i vrstom portova nemam problema), jedino (i ono što mi je bitno) je trajanje baterije - prosječno 6,5 sati na 50% svjetline (Safari - isključen Flash, TextWrangler, barem Word + Excel) - ovo je za mene užasno razočarenje. Probao sam i HD film sa Itunes-a po Appleovoj metodologiji - 75% svjetline, trebao bi trajati 10 sati - izdržao je 7. Kod jedinog Applea je uvijek bila istina da je baterija uvijek na minimumu. Ne više :-(
Slažem se, lošiji sam sat vremena na i7 s kraja 2016. nego što sam bio na prethodnom i7 s kraja 2013.
Ovo točno opisuje kako se osjećam. Imam opciju zamijeniti prošlogodišnji model za ovogodišnji, ali to jednostavno ne želim jer bih si s moje strane napravio medvjeđu uslugu i umjesto ispravnog uređaja dobio bih jedno sranje zahtijevajući, između ostalog, samo popuste za korištenje s drugim Apple proizvodima. Ako ne nauče lekciju sa sljedećim modelom, morat ću pobjeći od Maca godinama kasnije :-(
Sljedeće godine nećete željeti priključak osim USB-C. Uređaj sa starim USB-A Thunderboldom u Display priključku izgledat će neprikladno. U isto vrijeme, za danas je dovoljno kupiti maleni USB-C na USBA-A adapter za 200 CZK.
Kabeli USB-C na Displayport ili HDMI bit će standard, USB-C će biti na punjačima, baterijama za napajanje, monitorima, podatkovnim projektorima itd. Dovraga, biti pionir može donijeti male probleme na početku.
Osim toga, iPhone 8 će, pretpostavljam, imati USB-C punjač i Lightning - USB-C kabel.-
to je još jedno sranje, kako se usuđuješ to učiniti
Dakle, želite nam reći da će gospodin FX sljedeće godine baciti sve uređaje koje je nedavno kupio i zamijeniti ih novima, s usb-c?
u redu, prihvaćam
pa neka svi čekaju da kupe novu mačku do iduće godine... (ako će biti bolje neka bude do idućeg studenog), a nemojmo kupovati
jer očito novi Mac za PC nije prikladan za ovu godinu. za ovu godinu, to je goli laptop
zar se ne možemo složiti oko toga?
(i iduće godine hoće li biti kuponi za popust za ostale uređaje koje moram zamijeniti da mogu koristiti usb-c?
…ti idiote
Dragi gospodine,
zanimljivo je koliko je malo potrebno takvom plebejcu i slabiću da smogne hrabrosti vrijeđati strance čak iu tehničkoj raspravi. Dovoljno je odabrati anonimni akronim koji ništa ne znači i doživotni škrtac odjednom postaje jak čovjek.
Ako nemate mašte, dovoljno intelekta, i ako se ne sjećate da su iste rasprave bile i kod vađenja disketne jedinice, CD jedinice, izbacivanja paralelnog porta i zamjene USB-a itd., onda se bolje nemojte brukati u javnosti. Kao i tada i sada, Apple je prvi imao hrabrosti.
Nitko ne mora bacati svoje strojeve kao tada, samo ostare malo ranije. Novi sa samo USB-C nisu korak unatrag, već novi standard za nekoliko godina. Uostalom, svi čeznemo za jednim konektorom za sve, a evo, imamo ga ovdje.
Kao što su se tada izvađeni diskovi i portovi mogli zamijeniti, tako se i danas preko USB-C-a može napraviti apsolutno sve. Ne razumijem zašto bi me smetalo da kupim nove USB-C na HDMI kablove za kompjuter od 80 CZK, novi USB memory stick sa oba konektora? Imam i drugi USB-C izvor za budućnost i za nekoliko godina. Osim toga, također napaja iPhone i druge uređaje drugih marki. Napokon univerzalni priključak!
Iduće godine će većina računala biti takva, a USB-A će se činiti zastarjelim. Osim toga, ostali uređaji u domu postupno će imati USB-C i prestat će potreba za posjedovanjem dodatnih kabela kao što su HDMI, Display port, mini display port itd.
Uglavnom, samo kritizira Apple zbog postojanja lightning konektora, lako bi mogao staviti USB-C u iPhone. Na taj način bi vam za sve trebao samo jedan kabel.
Sljedeća faza USB-C mogla bi biti implementacija ethernet sučelja. Kad bi stavili POE u zidne utičnice i mogli spojiti prijenosna računala na ethernet i napajanje u isto vrijeme, to bi bilo sjajno.
Pa, pretjerao si i sjeti se ovoga za godinu dana. :-))))
To je izvan tebe, sjeti se za godinu dana. Nijedno novo računalo neće se prodavati bez USB-C. USB-A postupno nestaje kao serijski i paralelni priključak. Najgore je što ćete i sami poželjeti USB-C, a da to sada ni ne znate.
To je jako naivno mišljenje... :-/
Kako mislite da će proizvođači ignorirati USB-C standard, neće ga ugrađivati u svoje proizvode, neće li USB-A postupno nestati? Dakle, vi imate vrlo naivno mišljenje.
Najgore je što ćete i sami poželjeti USB-C, a da to sada ni ne znate.
Naravno, USB-C neće zanemariti, ali će ga postupno implementirati. Još nemam niti jedan razlog da ga želim i sumnjam da će se to uskoro promijeniti.
Ali u Appleu jednostavno nije bilo tako. Osoba je kupila Mac i nije se morala baviti ničim. Kao i kod prošlogodišnjeg modela... Raspakiram kutiju, mirno spojim blic, ubacim memorijsku karticu iz aparata, spojim preko HDMI-a na monitor, spojim iPhone, spojim EarPlugy (sadašnji ne spajam više)... Godinu dana kasnije došao je model s kojim se ništa nije dogodilo. Neću to učiniti... Ne ako ne nosim 5-10 sniženja svuda sa sobom. Da su napravili dva USB-C i dva klasična USB-a, ne bih ni rekao pepeo... Jednostavno je tako krivo i računalo je za kućnu upotrebu s dockom.
Možete li navesti 5-10 redukcija koje trebate?
Mislim da je ovako nešto dovoljno: https://sandberg.it/nl-be/product/USB-C-Dock-HDMI-Plus-VGA-Plus-LAN-Plus-USB-Plus-SD
Ako ti se ne sviđa, kupi drugi: http://www.kabelmanie.cz/usb-huby_d320.html
Mislite li da ako u torbi imam maleni 29W USB-C punjač sličnih dimenzija kao iPad, USB-C, kabel i jedan od adaptera na vrhu, onda mi nešto nedostaje na računalu? Uostalom, imam ethernet, utor za SD karticu, USB 3.1, HDMI 4K...
Ako se dobro sjećam, ista je rasprava bila kad je Apple uklonio DVD pogon. Ljudi poput tebe pisali su da nemaju s čime instalirati programe, da moraju nositi vanjski disk sa sobom. Nosite li ga još uvijek?
Uspoređuješ neusporedivo. Uklonili su DVD pogon kad ga ljudi godinama praktički nisu koristili. Stariji USB-ovi se postupno ukidaju sada kada ih ljudi masovno koriste, a USB-C je glazba budućnosti (možda).
Smanjenje je pakao, ne baš. Želim moći samo priključiti slušalice ili čak iPhone u pokretu, a da ne moram vući takvu grdosiju. Uz MBP 2015 ne moram nositi ništa dodatno sa sobom i super je.
Osobno bi mi trebao sniženje za slušalice, USBC-HDMI, eksterni čitač kartica, USBA-USBC i sigurno se nisam još svega sjetio...
Slažem se. Ne možete nastaviti inzistirati na zastarjelim konektorima. Unified je logičan put, a čini se da je USB-C konektor koji obećava. Preživjeli smo gubitak serijskog priključka, SCSI-ja, CD/DVD pogona, VGA priključka, FireWirea, nema razloga da ne preživimo unificiranje. :)
Što je s novim slušalicama iz Beatsa i njihovim USB Micro-B priključkom za punjenje? "Univerzalni USB kabel za punjenje (USB-A na USB Micro-B)"
Po mom mišljenju, ovaj se članak ne može smatrati mjerodavnim, toliko je slaba "preporuka"...
Imam mnogo prijatelja koji imaju Macbooke, ali nitko ne želi novi model i svi su razočarani.
Imam dovoljno prijatelja koji imaju MacBookove i dosta njih razmišlja o novom modelu jer nemaju razloga za razočaranje.
Tako da se slažem da je UX bolji. Apple više nije tvrtka za profesionalce. Umjesto profesionalcima, kupcima se pokušavaju obratiti smajlićima u touch baru :-)
Kvragu s redukcijama i kabelima još je jedan Appleov promašaj. Barem su mogli ažurirati sve proizvode tako da USB C/Thunderbolt 3 priključak bude posvuda.
A što se tiče maksimalnih 16 GB RAM-a, to je još jedan Appleov propust. Apple očito smatra profesionalcem nekoga tko može pokrenuti Keynote prezentaciju i može pokrenuti Mail.
Možda Apple prestaje biti tvrtka za Slovake, koji ne znaju da Touch bar i USB-C imaju daleko više funkcija i više značenja za profesionalce.
Je li Apple ikada bio tvrtka za Slovake? Za Slovačku do sada čak ne postoji online trgovina.
USB-C će biti za profesionalce kada ja budem na tržištu USB-C uređaja. Zanimljivije je raditi uređaje za Thunderbolt 3 nego za USB-C.
Što se tiče Touch Bara, Petr Mara također kaže da nije primjeren za profesionalce jer remeti tijek rada.
https://www.youtube.com/watch?v=CCO8nlDlFAM
Ah, kao što reče Petr Mára, vlak ne prolazi kroz njega...
Hvala na videu, mislim da će biti od korisnika do korisnika, Touch bar će biti savršen za npr. slajdere, vidjet ćemo što će vrijeme donijeti. :)
Appleov "ponos" ne dopušta korištenje USB-C u iPhoneu 8. Iako se slažem da bi to bio sasvim logičan korak.
Ponos i profit, nažalost. Nemaju monopol na USB-C kao na Lightning. Ali očito ste shvatili da prvi univerzalni konektor, koji objedinjuje sve uključujući i napajanje, dolazi nakon desetljeća. Dugo je to bio samo san.
Oni koji ne vjeruju trebaju znati da je organizacija za licenciranje HDMI-ja 1.9. rujna 2016. izdala takozvanu alternativu HDMI za USB-C specifikaciju. Morali su priznati da će njihov konektor vjerojatno prijeći na USB-C. Organizacija Display port izdala je sličnu specifikaciju još 2014. Mislim da je to riješeno. USB-C će biti posvuda.
Opis HDMI alternativnog USB-C ovdje: http://www.usb.org/developers/presentations/USB_DevDays_Hong_Kong_2016_-_HDMI_Alt_Mode_USB_Type-C.pdf
Slika se može dugo prenositi preko USB-a zahvaljujući MHL-u...HDMI licenciranje im omogućuje da plaćaju desetinu za svaki uređaj, također za svaki kabel, a onog trenutka kada bi se MHL proširio izgubili bi izvor prihoda. Displayport organizacija je to učinila, po mom mišljenju, uglavnom zbog Applea, koji je vjerojatno pogurao ovaj potez. Kao i s DisplayPortom i Thunderboltom. Vesa (vlasnik DisplayPort-a) kao i Intel/Apple (tvorci Thunderbolta) tu su se u biti spojili.
Međutim, obje će organizacije morati platiti desetke za HDMI/display port protokol od proizvođača monitora i računala, čak i ako će na obje strane kabela biti USB-C konektor. HDMI ne radi samo konektor.
Zato čekam proširenje rakete.
U čemu je problem?
Varate se, DisplayPort se ne naplaćuje. MHL se također može reproducirati putem USB-a, tako da bi trebao imati priliku zamijeniti HDMI...koji tada ne bi bio dostupan na nekim uređajima. Time je HDMI alijansa osigurala svoje mjesto na tržištu
Hvala na upozorenju, priključak za prikaz je licenciran, ali besplatan. U pravu si.
Ne vidim problem u koegzistenciji USB-C za Macove i Lightninga za iOS.
Nemojte se ljutiti na mene, ali graditi članak pod tako izazovnim naslovom na citatima korisnika koji je vratio MBP s TB jer radi s Windowsima koji nisu optimizirani za TB (svijet je iznenađen) čini mi se apsurdnim - posebno nakon najavljene transformacije Jablíčkára. :(
Suglasnost - članak je u biti transkripcija onoga što je izvorni autor napisao na svom blogu. Ako je ovo trebala biti promjena Jablickarea, stvarno nije uspjela.
točno kako sam dolje napisao, ovo je stvarno ludo
Naviknite se, gospodo, ili shvatite da naša stvarnost pod Cookom uključuje i negativne članke o Appleu. Novi MacBook Pro je lijep i pojedinac bi mogao biti zadovoljan s njim i naučiti živjeti s ograničenjima USB-C-a i zapamtiti da je drugačiji na svakoj strani računala.
Ali hoćete li kupiti novi MacBook Pro za svoje zaposlenike? Ne! Nije prilagođen korisniku. Običan korisnik nije Apple manijak i nikada neće shvatiti zašto jednostavno nije mogao raditi s novim računalom, ili zašto da razmišlja kako to urediti da uopće može raditi. Posljedica novih MacBook Pro-a (uz sveukupni kaos u liniji proizvoda) bit će prije ili kasnije još jedan pad prodaje Maca. I počelo je izgledati tako obećavajuće. :(
Članak uopće nije negativan, ovo su citati iz proizvoda šezdesetogodišnjeg starca koji je kupio novi MBP i vratio ga nakon tjedan dana, jer mu je bilo žao platiti 60 papira za njega... štoviše, često je interno kontradiktorno, prvo stari počne s tvrdnjom da mu nužno treba 16GB RAM-a, a onda završi kako mu je stari Air zapravo dovoljan...a pola zagonetke su Windowsi...
Blaha je neki glupan i na Jablíčkářu su odlučili da više neće citirati glupana, to je sloboda interneta, svatko može objaviti svoje gluposti na blogu.
Koga zanima relevantna usporedba neka pogleda npr. videe Petre Máre na YT, ili videa Vladija Janečeka na njegovom YT kanalu.
Vláďa Janeček je najugledniji stručnjak za Apple u Češkoj, objavio je mnogo knjiga o OS X-u, au Češkoj nema nikoga s toliko njegova znanja.
Petr Mára hodajuća je reklamna peć za Apple, ali njegovi videi su zanimljivi.
Vrijeđati Blahu samo zato što on nema tako profinjena pozitivna mišljenja o novim MacBookovima kao ti, to je neukusno!
Pogotovo kad je iz Blahinih zagonetki vidljivo da on uopće ne razumije smisao činova...
Doprinijet ću malo svojim mišljenjem… Kad sam čitao o curenju tijekom ljeta, stvarno sam razmišljao da bi novi MBP mogao zamijeniti moj MBP 13″ iz 2013., koji bih još uvijek prodao za prilično skupu cijenu. Još tijekom prezentacije prevladao je moj osjećaj da bih kupio novi 13″ s TB. Nakon što sam vidio cijenu, izgubio sam apetit i odlučio da ga neću uzeti. U slučaju da pričekam barem prvu recenziju. Nažalost, svakim sam danom bio sve više razočaran novim MBP-om. A to što ima samo USB-C/Thunderbolt 3 uopće me ne smeta. Ne želim klevetati kvalitetu izrade MBP-a, za koju mislim da je vjerojatno još uvijek visoka, ali više me brine činjenica da očekujem da ću dobiti produžni kabel za punjač i puni USB-C kabel za ovaj. Općenito, imam loš predosjećaj u vezi novog MacBook Proa, pa ću vidjeti što će se dalje dogoditi...
Razmišljam o kupnji MacBooka Pro od 15 inča s namjenskom grafikom. Samo nisam siguran kako AMD-ova nova grafika ide s podrškom za OpenGL. Radim s Cinema 4D Studio R16, gdje koristim više mehanizama za renderiranje (bias i unbias). S Nvidijom sam navikao na izračune pomoću CUDA jedinica. Je li netko testirao performanse AMD čipa?
Pretpostavljam da AMD i CUDA ne idu zajedno.
https://www.quora.com/Does-CUDA-work-on-AMD-GPUs
zanimljiv link. Hvala :-)
Ako netko ima za kupiti iPhone 7 i MacBook Pro, nema problema kupiti Lightning - USB-C kabel za nekoliko stotina kruna.
Nije to poanta, poanta je da su to novi uređaji koje jednostavno ne možete međusobno spojiti kabelom kad vam zatreba. Do sada je to bilo samo po sebi razumljivo, što Apple opet sahranjuje u lijes.
Pa, meni se čini jednostavno. Apple se već nekoliko godina kladi na bežični pristup, a isto misle i njegovi korisnici (on im se nikad nije osvrnuo i ne vjerujem da će sada početi). Iphone nisam spajao na komp već par godina, sve rješavam preko iClouda kad mi se dogodi da ga punim iz power bank-a van kuće (brže je i tako sam radio i kad sam imao prethodni macbook pro s klasičnim usb-om). Bežične slušalice imam već par godina (Beoplay H5 za sport, sad sam zamijenio Bose sa Sennheiser PXC-550 za ležerno slušanje i obje rade bez problema). Imam bluetooth miš i dock na poslu/kući. Što se tiče funkcije touchbara, u postavkama je moguće odrediti u kojim aplikacijama će se prema zadanim postavkama prikazivati samo F-tipke (tako se u Parallelsu može postaviti da se funkcijske tipke uvijek prikazuju). Pa sa modelskim savjetima, čini mi se da je i to sasvim jasno. Air se u budućnosti neće koristiti neko vrijeme te će MacBook ostati kao osnovna 12″ varijanta, a zatim MacBook Pro u 13″ i 15″ varijanti.
A što je s nemogućnošću proširenja operativne memorije pa čak i nemogućnošću zamjene diska. Pa eto, Apple je pretjerao... I ja ostajem na Airu starom 4 godine i ako me loše okolnosti natjeraju da kupim novi, opet ću izabrati Air ili čak stariji Pro.
Apple ovo jednostavno nije dobro shvatio...
Tako ni prethodna Pro verzija nije dopuštala proširenje memorije. Dobili ste ono što ste konfigurirali. No, barem bi se mogao zamijeniti SSD.
Ovdje je odgovor vrlo jednostavan. Jednostavno se pomirite s činjenicom da će prijenosno računalo, odnosno mobilno računalo, dizajnom sve više biti sličnije iPadu nego stolnom računalu. A i tu nitko ne očekuje da ga rastavljate i mijenjate komponente. To je logična evolucija mobilnih uređaja, čija je glavna prednost to što su prenosivi, a ne "uradi sam". Prije ili kasnije svi će doći do ovoga.
I ja nisam baš za novi MBP što se tiče brisanja, ali ne bih se vraćao na staru Retinu, i ona je imala svojih problema, poput ljuštenja antirefleks sloja sa displeja itd. Zrak je već povijesni artefakt, ako je trenutno dovoljan, nema razloga da ga odmah mijenjate, ali kupiti ga danas kao novi stroj? Ne baš.
ispravak: ne baš "pri zanosu", nego "pri zanosu" ;)
Kada realno procijenim svoje osobne potrebe, kada se više ne bavim grafikom ili videom kao prije, Air mi je i više nego dovoljan, a dovoljan bi mi bio i iPad Pro s kućištem za tipkovnicu. Ono što me zapanjuje kod PRO knjige nije samo nedostatak povezivosti ili komplicirana povezanost s iPhoneom i drugim periferijama koje nisu Appleove, već uglavnom nemogućnost zamjene SSD-a. Zašto? Uostalom, radilo se o 10 minuta. Mislim da je to greška koju bih mogao oprostiti osnovnoj knjizi. Ali ne s PRO-om. Ali razumijem da se Apple sve više fokusira na ogromnu skupinu takozvanih običnih korisnika, a oni koji stvarno žele stvoriti nešto profesionalno trebali bi kupiti veliki stroj za 120.000 NOK. Pravi profesionalac će to lako i brzo zaraditi. :-)
Jirka, ti si budala i zato što nemaš pojma da onboard memorije postoje već neko vrijeme, bez obzira što je mogućnost zamjene ssd-a prilično teoretska, jer jedini alternativni diskovi iz owc-a imaju relativno veliku potrošnju i značajno skraćuju vijek trajanja baterije.
Gotovo bih pokušao pogoditi da niste izravno gospodin Troubelín Blaha?
Toliko budala u jednoj raspravi dugo bi trebalo pronaći.
Blaha je budala, samo bi se budala vratila sa novog MBP Retina na stari Air sa TN panelom i groznim parametrima i zastarjelom rezolucijom.
Jedino s čime se možemo složiti je nepostojanje magsafea.
Nazvati nekoga budalom samo zato što ima drugačije prioritete i svrhe od vas je glupo po mom mišljenju…..
MacBook Air je zastarjeli šant, netko tko ima izbor između novog RETINA MacBooka i starog Aira i odabere Air ne zaslužuje drugu oznaku nego budala, hoćete li i vi voziti Trabant kada birate između Trabija i VW-a Passat?
Retina nije sveti gral. Ne žele ga svi i žude za njim, to je samo "osjećaj" od bojica. Osobno, Air mi uopće ne nedostaje. Jesam li onda budala? Zato ponavljam, nazivati druge budalama na temelju njihovih različitih prioriteta jadna je i glupa uvreda koja od vas pravi budalu. :-)
Jeste, samo po količini pravopisnih pogrešaka koje ste uspjeli strpati u tih nekoliko rečenica, možda ste čak i siromah. Unatoč činjenici da mrežnica nema nikakve veze s "osjećajem" boja :-) Svaki od panela mrežnice ima drugačiji raspon.
Vaša potreba da pojačate vlastiti jadni ego ne samo smiješnim sranjem, već uglavnom vrijeđanjem drugih samo zbog njihovog drugačijeg mišljenja, dovoljno govori o vama. I nije lijepo. Ali neću te nikako vrijeđati, možeš to sama savršeno riješiti. Točka s moje strane.
Ne radi se o mišljenju, već o zdravom razumu. No, objašnjavati nekome da mrežnica nema veze s "osjećajem" bojica, tj. s gamutom, da je Air pretpotopni otpad... #priceless :)
Air je možda staro smeće, ali danas je jedino Appleovo prijenosno računalo koje stane u ured s više od 1 zaposlenika. Dakle, nije budala onaj tko kupi Air, nego onaj tko je tako prešutio savjet o modelu od Applea. Svi novi MacBookovi su neupotrebljivi za ured.
Već 20 godina kupujem Macove za tvrtku i nikad nisam doživio takvo beznađe kao sada. I iako mi se baš ne sviđa, ovaj tjedan sam kupila 2 Airsa.
Što je uredska neupotrebljivost? Pa, nije da sam uzbuđen zbog novih MacBookova, ali ne razumijem ovo baš...
BTW novi MBP13 je manji od originalnog 13″ Aira, ima istu težinu (20g razlike), ima retinu i moćni Intel, pa napisati da je Air jedini upotrebljiv u uredu je argument kao što je traktor jedini pogodno vozilo za velike gradove.
Ti si stvarno idiot, jer je Air precijenjeno smeće, samo zbog te grozne TN ploče. Tko ne želi performanse ima 12″ Core M model, a 2015 Pro serija još je u prodaji, pa ako netko ne želi sniženja i nema toliku potrebu za najjačim željezom, 2015. modeli su još uvijek u trgovini kao CTO. Međutim, od predstavljanja osnovnog 2.0 GHz Pro bez TouchBara, ne bih ni kupio CoreM, ako razmišljate o kupnji MB12 s CoreM-om, jedina opcija koja ima malo smisla je 1.2 GHz/512 GB 2016. (duži vijek trajanja baterije i malo jači od istog modela iz 2015.) … ALI za cijenu od 47 NOK, preporučujem da uzmete MacbookPro 990 basic 13. bez TouchBara umjesto toga, već postoje dva USB priključka, performanse pune fledged 2016GHz i2.0 je negdje drugdje osim CoreM-a, ne morate brinuti o šumu, a nešto je i teže i košta skoro isto... 5 NOK
Prednost CoreM 12” MacBooka je maksimalna mobilnost pa je prikladan za nekoga tko je navikao na 11.6” Air.
Čak je i originalni MBP13 RETINA 2015 tek nešto teži od Aira i nudi neusporedivo bolji IPS panel, osjetno je snažniji i ima vrlo dobro trajanje baterije. MBP13 2016 bez TocuhBar-a očito se nudi kao nasljednik 5” Air-a, zahvaljujući smanjenoj brzini takta i2.0 na 13 GHz.
Jedina osoba kojoj je prije 2013. Air mogao biti značajan je netko tko ga je većinu vremena imao spojenim na vanjski panel… ali ionako ne možete spojiti nijedan od novih 4K/4K panela na Air… Air ima maksimum rezolucija 2560×1600 što ga čini ne samo zaostalim nego i potpuno neupotrebljivim u budućnosti... (siguran sam da ima puno budala kojima je stotka dovoljna) ali kraj je 2016., a ne 2009. pa argument da većinu vremena imam Air spojen na vanjsku ploču također pada ravno. Od 2013., kada je predstavljena nova mrežnica, Air je mrtva linija.
Treba razumjeti osnovnu premisu...
Air 11.6” nasljednik 12 Core M Macbooka
Air 13″ nasljednik MBP 13 2016 nonTouchBar 1.4/1.6GHz do 2.0GHz/2.4GHz
MBP13” 2015 Nasljednik MBP13 2016 TouchBar 2.7/2.9/3.1 GHz do 2.9/3.1/3.3 GHz
Air13 je veći od MBP13 iz 2016. i oba imaju istu težinu:
https://www.youtube.com/watch?v=F8JMewmHtbk
Zapravo rasprava se vodi o nečemu drugom, svi oni koji toliko brane Air seriju nemaju novaca za Pro ili im je žao potrošiti novac na bolji laptop, nema tu ništa više, jest također i slučaj pećnice o kojoj je članak Well done. Oni jednostavno radije voze jeftini Trabant nego da doplate za Subaru.
Čestitke za “A1…”. Spustili ste se na razinu birača Zemana. Još malo i možda čak i nadmašite njihov obrazac.
Za Zemana sam glasao na preporuku njegove ekselencije Andrewa Schapira iz Veleposlanstva SAD-a, unatoč glasnom protivljenju članova takozvanog "Prague Cafea", koji su toliko glupi da svoje izjave objavljuju na Macbook Airu. , zato je njihov kandidat Karel Schwarzenberg izgubio izbore, imao je ekipu s tehnološki zaostalom opremom. U našem Zeman timu svi smo imali MBP Retinu, čak i Mynář, samo je gospodin predsjednik imao Slivovici.
U redu. Mlad si, arogantan, bogat i ne voliš ljude. Dakle, zapravo, čak i ako imate nešto za reći, to je još uvijek bezvrijedno. Zato što psuješ i tučeš se kao peder. Skrećeš pažnju na pravopis koji onda sam sebe blatiš. I najradije bi običnu seosku raspravu pretvorio u tučnjavu, ali bi ipak pobjegao od nje. Da vam se nešto ne dogodi sa skupim gadgetom kojim se volite kititi.. Nije li vam "Majk je panák" uzor? Ili to nisi ti?
Ako postoji "admin", onda si ti samo kandidat za to, moraš napraviti još jedan "cool" profil za svoju "potrebu"
Mora da je teško biti glup i siromašan u isto vrijeme, inače ne mogu objasniti tako nevjerojatno glupu reakciju. :)
Više mi se ne sviđa omjer cijene i performansi na novom Macbooku. Rani Macbookovi bili su Unix strojevi dobre vrijednosti u usporedbi s onim što je bilo dostupno u to vrijeme. Ali novi Macbookovi su postali prilično skupi iu usporedbi s tržištem više nisu tako povoljni. Nekakav touchbar mi je poprilična krađa, pogotovo jer mi najčešće treba velika tipkovnica, miš i dva vanjska monitora od 24 inča. Bacanje USB konektora također je greška. Razumijem da bi to moglo biti dobro za rad u pokretu, ali za posao to stvarno nije veliki napredak. Apple me iznevjerio, ide nizbrdo.
U redu za pakiranje djevojaka, ali nije baš za rad
Obećao sam gospodinu Blahi na njegov osobni zahtjev na Twitteru da ću mu napisati komentar o njegovim zabludama o novom MBP-u za 2016., pa evo ga (ono što je pod navodnicima su citati iz originalnog bloga Michala Blahe).
Kao jedan od prvih Čeha imao sam na raspolaganju novi MBP13 bez TB i sa TB, a sada mi je dva dana na stolu novi MBP15 koji za vikend vraćam preprodavaču.
TouchBar je sasvim OK, intuitivan je i ugodan, odličan za korištenje, ali nije nešto što morate imati.
Glavna prednost novog MBP 2016
Prvo i osnovno je zvuk, grandiozan je...najbolji ikad.
Na drugom mjestu je mogućnost punjenja u pokretu iz power bank-a putem USBC-a.
Na trećem mjestu, veći intenzitet svjetline i širi raspon prikaza. Osobno preferiram zaslone u liniji proizvoda retina 2015.
Nedostaci novog MBP2016.
Jasno je da nepostojanje magsafea...o tome se ne raspravlja.
Za osnovni model koji nije TouchBar, samo dva usbc priključka.
Ad you patchwork of Mr. Blaha:
"Ali odbijam kodirati bojom ili opisati koji je - vizualno nerazlučiv - USB-C kabel za punjenje, a koji za brzi prijenos podataka"
Zato punjač bacite u smeće i koristite samo jednu vrstu kabla, nema ništa lakše. Tada ne morate ništa označavati.
“Performanse/cijena. Prijenosno računalo koštalo je 30% više od usporedivog 13” MacBook Pro-a u 2014. (CPU performanse +- iste, grafika 3x sporija, disk 4x sporiji) s učinkovitom izdržljivošću 25% većom. Povećanje performansi ne odgovara povećanju cijene. Od 2011. MacBook je bio usporediv cijenom sa sličnim Windows strojevima. Sada cijena skače 1/3 u odnosu na kvalitetu i performanse sličnih strojeva za Win, bez vidljivog razloga.”
Ovdje ću stati s onim "bez ikakvog razloga" opet ste na udaru, za prvu dugoročnu intervenciju češke narodne banke na tečaj krune, za drugu veći porez na promet nego u SAD, a na trećem, opći rast cijena svih čeških premium preprodavača, koji se dogodio prije otprilike dvije godine
Ostala ne plus ultra sranja:
"Sada cijena skače 1/3 više u usporedbi s kvalitetom i performansama sličnim strojevima za Win"
Molim vas dajte mi link na nekoliko strojeva slične kvalitete i performansi s Winom, jer pratim tržište laptopa, ali na tržištu nema usporedivog laptopa s MBP-om...
Uvjeti:
isti kvalitet zvuka kao MBP (baf ne postoji takav Win laptop)
unibody potpuno metalna konstrukcija (baf ne postoji takav Win laptop)
usporedivo stvarno trajanje baterije, a ne vrijednost na papiru (baf ne postoji takvo Win prijenosno računalo)
usporediva razina tišine tijekom rada prijenosnog računala (baf, ne postoji takav Win laptop)
isto tako brzi SSD (prava, ne papirna vrijednost) (baf nema takvog Win laptopa)
barem QHD+ IPS panel...
Naći ćete mnoštvo prijenosnih računala koja se pretvaraju da imaju slične performanse, ali niti jedno od njih nema usporedivo trajanje baterije, nijedno od njih nema unibody potpuno metalnu konstrukciju, nijedno od njih nije usporedivo tiho... da ne spominjem da niti jedno od njih imaju OS X.
Znate puno o kvaliteti, da ste vidjeli rastavljeni Dell XPS13 Windows standard kvalitete laptopa, shvatili biste da je to jeftini kineski konglomerat elektronike u plastici između dvije aluminijske ploče (usput, s užasnom ravnom prezentacijom). .
Thinkpad X1 Carbon (na koji je većina Windows korisnika ponosna) ima prilično brz SSD disk (na razini MBP2015), dapače dostiže brzinu prvih SSD diskova na SATA3 sučelju, odnosno stvarne brzine pisanja i čitanja su oko deset puta sporiji nego u MBP2016.
Nekoliko komentara na vaša zapažanja:
"Apple ne isporučuje puni USB-C kabel za brzi prijenos podataka s MacBook Pro za 60.000 NOK. Moram kupiti još jedan za 500. WTF!!!”
Idi objesi se.
“Apple mi nije dao USB-C na Lightning kabel ni za telefon ni za prijenosno računalo kako bih mogao puniti iPhone s prijenosnog računala. WTF!!!”
Idi objesi se ili kupi sniženje.
„Kaos u linijama modela MacBook Air (što će biti s njim?), MacBook i MacBook Pro i potpuna misterija što će se sljedeće dogoditi. Mislim da oni sami sebe ne poznaju."
Nema kaosa u linijama modela, samo imate ograničen raspon misli za razumijevanje:
osnovna premisa…
Air 11.6" čiji je nasljednik 12 Core M Macbook.
Air 13” čiji je nasljednik MBP 13 2016 nonTouchBar (1.4/1.6GHz do 2.0GHz/2.4GHz)
MBP13” 2015 čiji je nasljednik MBP13 2016 TouchBar 2.7/2.9/3.1GHz do 2.9/3.1/3.3GHz
Postoji li još nešto što treba pogrešno shvatiti? Zvuče li tri linije: (sale Air) Macbook (CoreM) i MacBook Pro kao kaos? Drugi proizvođači inače imaju 150 različitih modela na tržištu u isto vrijeme, a vi kažete da je u Appleu kaos?
"Apple ne isporučuje puni USB-C kabel za brzi prijenos podataka s MacBook Pro za 60.000 NOK. Moram kupiti još jedan za 500. WTF!!!”
Ako platim 60 tisuća za laptop, možda 500 nije ni važno. Ono što me više muči je činjenica da ću to saznati tek nakon kupnje i gubiti vrijeme na kupnju drugog kabela. To bi me stvarno živciralo. Apple je mogao povisiti cijenu za 500 CZK i uključiti kabel.
“Apple mi nije dao USB-C na Lightning kabel ni za telefon ni za prijenosno računalo kako bih mogao puniti iPhone s prijenosnog računala. WTF!!!”
Opet kupnja reduktora - isti problem, moram ga ići kupiti. Plus sada imam dodatno sniženje za nositi sa sobom.
Grandiozan zvuk iz zvučnika laptopa izgleda dobro na papiru, ali koliko ću ga često koristiti? Kad sam doma imam vanjske zvučnike koji su naravno puno bolji od ugrađenih. Kad sam na putu, obično slušam preko slušalica => gotovo nula.
Poskupljenje je stoga s Appleove strane neshvatljivo. Da su smanjili cijenu ili je ostavili isto, još bih razumio, ali ovako nepotrebno gube kupce.
Oni koji pametuju odmah će pri kupnji MBP-a u Apple Storeu naručiti reduktor i kabel, ponuda je dovoljno široka, čak je i YTber Casey Neistat, koji se nije previše pametovao, naručio MBP odmah s reduktor i čitač kartica...
BTW svi automatski naručuju smanjenje "usbctousba" imo... Pixel korisnicima je najbolje s novim MBP-om, imaju ispravan kabel izravno od Googlea.
Da su u Appleu koristili mozak, ne bismo morali tjerati korisnike da misle umjesto proizvođača. A korisnici troše trud i novac kako bi izgladili pogreške druga iz Cupertina.
Nije da se slažem s klevetnicima, ali ako kupujem nešto za 60k, razmislit ću malo, ako ne i skupo mi je, idem u trgovinu gdje će mi dati savjet. .
Osobno mislim da je ovo pljuvanje po Appleu zbog par kabela neugodno. Mislim da se za godinu-dvije jednostavno neću morati baviti time jer će USB konačno biti standard. Apple stvarno ima većih problema od nekog glupog kabela koji je na lageru.
Uzeo bih ovo kao polazište, ali:
Air 13” čiji je nasljednik MBP 13 2016 nonTouchBar
– No, cijena govori nešto drugo, Air se svaki drugi mjesec u Elektri može kupiti za 25, a MBP za 45 tisuća.
Za mene nema ekvivalentne zamjene ni za 12" preskupi komad bez USB-a kad ga punim (to radim stalno) + jedan USB trenutno imam pun, a drugi koristim povremeno, pa bi mi trebao barem 3 s napajanjem :-(. Osim toga, ima sporiji procesor od iPhonea ili mog starog Aira.
To što je MBP za profesionalce i što je moćan i skup mene uopće ne smeta, brine me stabilan OS i prosječne (ili ispodprosječne) performanse.
Kod Aira mi jedino smeta što ima loš displej.
Ne možete usporediti cijenu, 12″ CoreM također košta skoro dvostruko više od 11,6″ MBA… u stvarnosti je nasljednik 11.6″ MBA kao i nonTouchBar MBP2016 s dva usbc je zapravo nasljednik 13″ Air (najjeftiniji je), manji je od 13″ The Aira, ima istu težinu, a od svih novih MBP-ova najmanje je moćan 2.0GHz Intel (opet tik do osnovnih 1.4 i 1.6GHz Airuma) , to je logičan nasljednik Retine…
Međutim, činjenica je da je čak i MBP 2013-2015 13″ Retina samo oko 300g teži i nešto dublji od 13″ Aira… tako da Air nije imao puno smisla po mom mišljenju već nekoliko godina zbog lošeg TN panela s niske rezolucije. (možda samo za one koji su ga trajno spojili na Thunderbolt zaslon)
"Osim toga, ima sporiji procesor od iPhonea ili mog starog Aira." Nije tako, ne možete usporediti ARM (iPhone/iPad) s Intelom... kao što bi GeekBench mogao imati sličan rezultat, ali ARM , čak i ako je danas prilično moćan, na x86 mu nedostaju mnoge stvari, nedostaje mu AES NI i puno više…
Naravno, samo želim reći da za mene nema zamjene za ugrađeni Air od Applea, jer nisam spreman dati više od 40k za prosječno računalo (koristim ga za sitnice s multimedijom i stvari koje se ne mogu raditi na iPadu ili iPhoneu).
Ako je Air kostao 30k a Pro 35k onda vjerojatno da jer ima osjetno bolji displej, ali Air se moze kupiti sasvim fino za 25k (najniži model koji mi je dovoljan) i obrnuto za 45 Pro to je jednostavno previše.
Dakle, čim Air završi, nemam izbora i morat ću smanjiti MAC. Dođi :-(.
A što je najgore Windows nije riješen a Linux nema iTunes. Ukratko, u čudu sam ;-).
Moram se ispričati zbog krive informacije. MacBook Pro i7 3.3 GHz s TouchBar-om stvarno mi je u početku izdržao samo 4 sata. Na kraju nisam tako mislio i počeo sam tražiti. Dropbox je bio kriv, trošio je puno energije, morao sam ga deinstalirati, instalirati i opet sve sinkronizirati. Problem je nestao. Sada pišem 50 min. u Pages, koristim WiFI 2.4 GHz, svjetlina zaslona je oko 80%, AirMail radi u pozadini, baterija je na 90%, a prijenosno računalo pokazuje 7:00 preostalo trajanje baterije.
https://uploads.disquscdn.com/images/d77d03e812274b0ef4f5a7b993529780c07230153e0586f6043493bf2b9df574.jpg
https://uploads.disquscdn.com/images/6a2034d52f7d852efbd74ca9deea44a895c50688407fcb143b2e5d2e51da97c8.jpg
Ljudi koji računalo uzimaju kao alat (lopatu) - a ne kao statusni simbol (što je također često besmisleno jer mačke nisu najskuplji uređaj koji se može kupiti), dobro razmislite.
Unibody je otpad i preciznost tehnologije, karbonska legura je daleko izdržljivija. Može se od svega pomalo, ali je i znatno lakši.
Ljudi koriste NTB zvuk kod kuće samo ako imaju stolno računalo i nema nikoga tko bi ih ometao. Vani, u zbornici s ostalima, jedan stavlja slušalice. Inače doma imam desktop ili kutije u doku
Što se tiče izdržljivosti, postoje laptopi koji mogu izdržati i 22 sata, ali ozbiljno, tko treba na njemu tako raditi bez punjenja? Uglavnom, 8h počinje postajati standard za Windowse (za kvalitetne modele, a ne sranje za 10 tisuća)
Brzina diska je uglavnom beskorisna jer za video (jedino gdje se vidi razlika između 600MB i 1600MB) ljudi još uvijek imaju vanjski
Osx je neupotrebljiv u korporaciji, windows x nije savršen, ali ima napredne funkcije koje nedostaju u osxu. Osx nema ništa što Windowsima nedostaje. Nije da ne možeš raditi na osxu, ok je, ali ok su i windows i djelomično linux.
Povezivost na uobičajene priključke uključujući modem, zaslon osjetljiv na dodir, olovku...
Bežična priključna stanica velike brzine
Veće performanse za istu cijenu
Profesionalci koji ne sjede cijeli dan u kafiću posegnut će za T ili X serijom.
Imao sam u rukama tvoju plastic alloy X1 Carbon i jedno smece sa nekvalitetnim displejem... btw ima jedan na nyxu za 20k.
Problem kod svih Windows laptopa s 22 sata "zadnjeg vremena" je što je pod opterećenjem stvarna izdržljivost jedva 3 sata.
Brzina diskova je beskorisna samo za nekoga tko kupnju jeftinog smeća poput X1 Carbona treba opravdati sporim SOHO SSD-om, koji je potpuno neprikladan za rad u enterprise segmentu.
Ne brinite zbog toga, vaš me macbook PRO podsjeća na zgnječene limenke piva negdje u blizini kontejnera
Posjedujem oba, korporativni Lenovo X1 carbon i osobni MB Air.
X1 Carbon skoro kao !! 2x!! skuplji stroj zaostaje za Airom u apsolutno svemu, tj. trajanju baterije, stabilnosti sustava (koristim RHEL 6.7 i Winy), obradi, brzini OS-a. Ali ono što me stvarno baci na koljena je X1 zaslon, može li netko iz Lenova ozbiljno misliti da je usporediv s Airom? Ne moram sugerirati kakav bi se ovaj laptop mogao usporediti s MB Pro, zar ne?
koliko generacija x1 carbon i koji model mb air imaš? kakve prozore imaš na njemu?
možete li objasniti što nije u redu s obradom x1 ugljika? i čini li ti se RHEL nestabilan? iako vjerojatno ovisi o tome što radiš s njim, možda bi mogao prijeći na trenutni 7.3
i mislim da ga nitko ne želi uspoređivati sa zrakom, to bi bila uvreda za ugljik. air nema sigurnosna svojstva (vjerojatno ga zato i nemaš na poslu, barem ja tako pretpostavljam po rhelu), slaba mu je povezanost, bez obzira na mogućnost popravka i trajnost
Air ima najgore zaslone u Mac liniji, najgori je mogući izbor, a ipak je daleko bolji radni alat od X1 Carbon.
Air se danas ne isplati baviti, novi Pro je manji od starog Aita i oba su jednako teška.
Čak i u osnovnoj folk verziji za 47k Pro je bolji od Aira u svemu.
X1 Carbon tipičan je predstavnik nekvalitetnih Windows prijenosnih računala.
pa novi macbook pro s gaybarom je tipičan predstavnik nekvalitetnih macOS laptopa, mogu se rukovati :]
Možete li mi reći koje značajke nedostaju u macOS-u u usporedbi s W10?
kk nedostaju BSOD-ovi, hrpe pokvarenih upravljačkih programa, značajke automatskog ponovnog pokretanja, značajke MS Crash, značajke korisnika nas*ting, značajke usporavanja Windowsa, značajke špijunskog softvera i telemetrije, i izvrstan MS Windows antivirus, ne znam bolji magnet za viruse nego Widle.
Pa, dat ću primjer od danas. Trebao sam pogledati naše računovodstvo, nisam računovođa i nemam instalirano na računalu. (ali nemojte ni računati, radi na poslužitelju). koristio sam virtualizaciju aplikacije. tj. pokrećem aplikaciju na poslužitelju, ali je mogu vidjeti kod sebe.
i čisti primjer broj 2, ne bih skenirao ono što mi treba na canon mrežnim višenamjenskim pisačima, jer (iako je viši mrežni model) ne rade upravljačke programe za mac/linux (napravite ih samo za ispis, ne za napredne funkcije pisač)... ali morao sam, stavio bih USB stick unutra i skenirao ga na njemu, a zatim ga stavio u mac, koji nema konektor za to, pa bih morao nabaviti ključ i onda bih to dovukao tamo.. to bi upalilo :)
— to bi mi danas nedostajalo da nemam prozore
Osx bih usporedio s Windows 10 Home Edition. poduzeće ima napredne sigurnosne i mrežne tehnologije koje osxu nedostaju. Ne sumnjam da ih djelomično mogu zamijeniti neke aplikacije trećih strana, ali o osxu više ne govorimo
tu su i neka sranja kao što je velika podrška za većinu aplikacija (lako je pronaći nešto što radi na Windowsima, ali ne radi na Macovima, a na Macovima je obrnuto - nažalost, to su stvari koje se jednostavno koriste u tvrtkama, to je tužno, ali ljudi s tim moraju živjeti i raditi i zato svaki korisnik jabuke vozi sigurnosnu kopiju Windowsa), podršku za hardver i drajvere (iako se ponekad dogodi da je uređaj kreten i da drajveri zakažu (što nije greška) MS-a nego dobavljača hardvera/drivera) - tako da je bolje ako uopće postoji mogućnost je, više nego nikakva, podrška za dodir, način rada tableta, ePen...
1. Ne mislite li na udaljenu radnu površinu? Obično je dostupan klijent za macOS za povezivanje sa sustavom Windows. Ako stvarno mislite na virtualizaciju, koji alat za virtualizaciju nedostaje u macOS-u?
2. Igrom slučaja imamo i višenamjenski pisač Canon. Nisu svi upravljački programi stvarno dostupni na europskom poslužitelju, ali su besplatno dostupni na Canon USA.
Dakle, sjetio si se dvije stvari koje sam odmah opovrgao. Međutim, želio bih istaknuti da doista postoje specifični programi samo za Windows, kao što je Loxone config za postavljanje kućne automatizacije. Zato imam Parallels i tamo ću ga začas pokrenuti na Windowsima. Inače je to moguće samo u vrlo ograničenoj mjeri.
Ne mislim na udaljenije područje
Ne mislim na alat za virtualizaciju u smislu paralela, vmware player/workstation, virtual box
Ne bih rekao da si nešto opovrgao, možda nisi razumio. činjenica da je općenito veća dostupnost softvera i drajvera na Windowsima je dobro poznata, ali neću se raspravljati s tobom, besmisleno je
svaki OS ima svoj specifičan softver, međutim, općenito je istina da ako radite na Windowsima, nekako ćete se dogovoriti s drugim ljudima i prodati svoj rad. ako radiš na osxu, onda koristiš iste windowse kao i ti, na virtualnom. ako smatrate da je u redu i ugodno brinuti se o 2 sustava umjesto jednog,... za mene, nazovite to prilagođenošću korisniku, nije me briga ;)
1. Vjerojatno niste dobro informirani, svi alati za virtualizaciju postoje na macOS-u. Također možete pogledati svoje računovodstvo iz macOS-a.
2. Ako postoji bilo koji softver koji nije za macOS, pokrenut će se pomoću Paralela u načinu koherencije, kada je ikona na radnoj površini macOS-a i nećete ni znati da se virtualni okvir pokrenuo. Za igrače tu su Windows drajveri za mac, zove se BootCamp, jer su mac računala normalna računala na kojima možete pokretati i macOS i Windows.
Zadovoljite se pokretanjem svega na Macu. Ne možete pokrenuti softver samo u Windowsima, koji je, s druge strane, samo za macOS, a ima ih jako puno.
Nakon što sam 20. nakon 2013 godina prešao s Windowsa na Mac, postao sam učinkovitiji u radu na računalu, ne obaziru se na drajvere, postavke i ostala pitanja kašnjenja. Svaki put kada postavim Windows računalo za kolegu, nisam iznenađen. Još prošli tjedan na Lenovo laptopu s čistom instalacijom Windowsa nije bilo moguće dodati korisnika, u novom W10 Settings izborniku čak ni kroz upravljačke ploče samo je prestalo nakon klika na Add. Morao sam ih dodati pomoću naredbenog retka. Hvala, stvarno ne želim Windows kao svoj glavni OS zbog ovih i drugih razloga. Samozatajno sam to spreman tolerirati samo kao hitan slučaj da započnem nešto posebno. Ništa više.
1. pa vas molimo da povežete br
2. istina, ali u okviru imaš cijeli OS sa svime, odnosno čak i sa sigurnosnim rupama ako ti nije stalo do toga i ne vrtiš igre na njemu
ostalo je nebitno, govorimo o razlikama u OS-u. da, apple macovi su normalna računala na koja se mogu instalirati i windowsi, što mnogi korisnici maca i rade, jer za svakodnevnu upotrebu u životu često osx jednostavno nije dovoljan. ako ste ga instalirali na računalu, mojom izjavom pristajete na njegovu instalaciju.
1. Koji alat za virtualizaciju koristite u sustavu Windows, pošaljite vezu na njega.
2. Po vama maxOS nije dovoljan za svakodnevni život, ali ne možete ni opisati što mu nedostaje.
Naprotiv, moj normalan život za računalom značajno se poboljšao nakon prelaska na macOS, a isto tako i moji kolege i supruga. Čak koristi i neki softver koji ne postoji na Windowsima, ili postoji u vrlo odbojnom obliku. Za nju, koja nije tehničar, prelazak na macOS bio je blagoslov, a nije redoviti korisnik samo preglednika i klijenta e-pošte.
1. Rekao sam da ne razumiješ https://technet.microsoft.com/en-us/library/hh826068.aspx
2. vidi moje postove gore, ali ih ne razumiješ, pa je teško
Morate se pomiriti s činjenicom da su dani kada na macu nije bilo ničega prošli i da ste zaspali u razvoju tehnologije.
http://www.vmware.com/products/fusion.html
https://www.virtualbox.org
https://www.parallels.com/eu/all-products/
https://www.winehq.org
https://www.codeweavers.com/products/crossover-mac/download/
Kažem da nisi razumio. vino i stvari na njemu su najbliže, ali nije isto. Trebam nalivpero, a ti me napuni kredom
Oh, znači ja bih trebao odabrati jednu konkretnu stvar samo za macOS bez koje ne mogu živjeti i pokazati vam koliko je Winsows beskoristan? Ne, neću, iako takvih stvari ima na desetke, mislim da to nije razumno.
Jednostavno prihvatite da sve ide na mac s činjenicom da svaka platforma ima posebnosti koje nema nijedna druga platforma. Međutim, možete ih pokrenuti u virtualizaciji na Macu. U sustavu Windows, međutim, mcu virtualizacija ne radi.
Pitali ste me za primjer, a ja sam vam dao primjer onoga što mi je trebalo tog dana. to nije bio primjer nečega što sam morao namjerno izmisliti. zapravo kod normalnog korištenja mac osa samo moraš imati instalirane windowse inače je iskoristivost kompa otprilike polovična (ako ne pišeš samo tekstove na njemu i listaš FB), mislim da to sve govori.
Pa, to je prilično glupo. Po tebi je iskoristivost otprilike polovična, ali ne možeš nabrajati što ne radi na macu.
imaš dogovor kao Mongolac kad ignoriraš značenje svake druge riječi koju napišem
Molim te, zajebi tog anonimusa, on je ionako potpuno pretjeran i kladim se da nikad nije koristio Mac.
Koristio sam ga kratko kao student, djevojka mi je tada uzela x60s sa Windows 7 i ja sam poslušno trpio jer mi se sviđala i govorila sam si da moj muž može sve izdržati, pa zašto bi se ona morala mučiti na svom macbooku ( tada je bila takva fina bijela plastika, bez šale, sviđao mi se HW :), onda smo ga reinstalirali na Windows 7, ali x60s je ipak bio bolji, manji, lakši, trackpoint..)
Isuse, to objašnjava. Imate iskustva s polikarbonatnim MacBookom s Core 2 duo. Ali to je 2010., tada me nitko nije nabavio ni na Macu.
Poštovani, danas je 2016. i vi sa zanimanjem raspravljate ispod članka o MacBook Pro s TouchBar-om.
Mora postojati nešto čarobno u tim MacBookovima kada privlače okorjele Windows korisnike da o njima raspravljaju. Ne bi mi ni palo na pamet u raspravama o Lenovu ili Dellu napisati kako im je OS loš i tamo hvaliti macOS.
Koji je vaš razlog za doprinos ovim raspravama?
"polikarbonatni MacBook sa Core 2 duo"... HW mi se svidio, tu nije bilo problema. a što se tiče kontakta s novijeg osxa, da, imam ga, ali ga više sam ne posjedujem.
Nisam probao touchbar, ali mogu zamisliti kakva je to frka, sasvim je pristojan (odnosno, za mene mogu zamisliti i puno ljudi koji ga koriste, pod takvim ljudima uglavnom zamišljam nekoga tko može t upisuje svih 10, većinu vremena upravlja računalom pomoću touchpada i ne živi o IT – bez obzira zovu li ga PRO... kao kad bi se novi macbook jednostavno zvali macbook, a onda su dali PRO savjet s malo boljim HW specifikacijama, možda 150% većim profilom, priključcima koje ljudi stvarno trebaju, posvećenom pristojnom grafikom, mislim da se nitko neće žaliti, mogli bi srati po tom gaybaru)
Dakle, rezimirajmo:
Prema vlastitim riječima, zadnji put ste koristili polikarbonatni mac s core 2 duo 2010. ili ranije.
Ne možete navesti što nedostaje Macu, nabrajate samo određeni softver koji se može zamijeniti.
Već vam se sviđa HW mac iz 2010
Kao okorjeli korisnik Windowsa, idete uokolo i raspravljate o MacBooku Pro kako biste njegovim korisnicima dali do znanja kako se ne može koristiti i kako je Windows bolji.
Vi imate drugačije mišljenje od Appleovih trgovaca o tome kako označiti njihove linije modela. Točnije, ne biste odabrali oznaku PRO.
TouchBar nisi probao, ali znaš bolje od mene koji sad pišem po njemu da je smeće.
Kad nemaš argumenata, počneš psovati.
Zanimljivo…
Zaboravili ste još jednu stvar, a to je da ste Mongolac koji ne razumije puno toga što pišem, onda će biti gotovo točno (ako zaboravimo netočnosti u vašem sažetku)
Polikarbonatni MacBook s Core2Duo je kroz povijest bio jedno od najboljih prijenosnih računala koje sam ikada imao, prošao sam cijelo sveučilište na njemu... izvrsna tipkovnica, najbolji zaslon svog vremena... lagan, dugo trajanje baterije (3x dulje od ostalih Prijenosna računala W XP u to vrijeme) .
Ultra tih i povijesno jedan od najpouzdanijih 2.5″ HDD Hitachi, općenito bijeli MacBook bio je super tih uređaj, opet nije postojalo slično tiho Windows prijenosno računalo, također nije postojalo Windows prijenosno računalo koje je imalo usporediv zvuk, bijeli MacBook je imao bolji zvuka od MBP2013-2015, prvi MacBook koji ga je nadmašio u godinama je ovogodišnji MBP 2016.
A ono što još uvijek ne postoji na Windows platformi je prijenosno računalo koje ima barem jednako kvalitetan touchpad kao Macbookovi (općenito), osim bijelog MacBooka, iako je uređaj iz 2009., ipak ima bolji touchpad od svih đubre s Windowsima.
Isuse Kriste ne mogu vjerovati svojim očima
ovo je vjerojatno prvi i zadnji tvoj post s kojim ću se složiti
Iako volim macOS, Windows je često mnogo univerzalniji. Možete pokrenuti 3D Studio Max ili Visual Studio u Parallelsu, ali to je u osnovi na štetu performansi ili morate imati vrlo, vrlo moćnu Mac konfiguraciju. Samo ga pokrenete u virtualnom stroju i uvijek uzima svoj danak. Zato imam kamp za obuku na svom MacBooku. Virtualizacija također znači više stiskanja baterije. Btw. macOS također može jako gristi :-)
USB-C je odličan standard. MacBook Pro jednostavno puni MacBook 12′ s dva desna konektora, bilo da je spojen na izvor ili samo iz svojih baterija. Od sada su nam za putovanja dovoljni samo jedan izvor napajanja i dva USB-C kabela.
https://uploads.disquscdn.com/images/0215177fe69b67f6c9e2c2c115fcf2b4a85ad1c5f4f81ba1dfd2eec86410a385.jpg
Nema veze s usb c - treba vam samo kabel a možete puniti i s usb 3.1 ili s nekog jačeg usb punjača (cca 15w)
Znate li računalo koje bi imalo struju veću od 1A pri 5V na USB-A konektoru? Možete li mi poslati njegovu vrstu?
Znate li za kabel koji bi mogao pretvoriti 5V u 20V kako bih mogao puniti MacBook ili drugo računalo iz priključka za punjenje baterije (BC) 1.2 5A 5V? Pošaljite mi poveznicu do njega.
Po mom mišljenju, ovdje se jasno vidi prednost USB-C-a koji po standardu može imati ili 7.5W, 15W, 60W ili 100W i tako napajati bilo koji uređaj, pogledajte ovdje:https://en.wikipedia.org/wiki/USB#Power
Zar se ne može naplatiti od lavova?
Ovo mi se jako sviđa, netko kupi MAC za 60k, a nema para da ga kupi za 500 :-D. Kad bi morali svakom dati po 2 kabla, bilo bi malo neekološki, nepotrebno i skupo.
Iste slušalice. One od Applea koje dolaze uz iPhone s 3,5" jackom sam koristio oko 5 puta u životu, a inače koristim svoje koji mi ne stanu u uši i imaju bolji bas. Inače za ove imam bluetooth modul i s tim se danas bežično spajam (i na MAC i na iPhone).
Definitivno se slažem da je trenutno loše vrijeme za kupnju, jer će trebati neko vrijeme da se sve prijeđe na novi USB-C i da postane praktičan i siguran kao trenutna verzija. U svakom slučaju, promjena izgleda dobro. Povezivanje svih uređaja međusobno pomoću USB-a bit će sjajno.
Alternativno, proizvođači će početi širiti svoj rad bežičnim korištenjem, danas se puno toga može napraviti na ovaj način i ne morate se baviti nikakvim kabliranjem ;-).
Stavi MAC telefon, ha ha :-D. To ja zovem praktičnom upotrebom. Usput, može se isključiti u postavkama (zaključavanje poklopcem).
njima je dovoljno dati 1 kabel, ali savjetodavni, nedimenzionirani. i nije da oni koriste kabel na ovaj način, samo 30% ljudi koji ga kupe treba, radi se o praktičnosti i kvaliteti Appleovih usluga koje jednostavno bespotrebno štede (ne znam je li oboje, činjenica da ste izostavili nekoliko žica u kabelu, uopće neće raditi neki novac) uništava udobnost, potrebno je 30% korisnika. i da, pritisak je kupiti još jedan kabel, ali jednostavno nije išlo tako
"JUST WORKS" poslan iz Applea zajedno sa Steveom
i tako sam također sretan zbog uvođenja USB-C i sretan sam zbog činjenice da će sada par milijuna idiota patiti s MacBookovima dvije godine i tako prisiliti proizvođače periferije da usvoje USB-C i ja ću uskoči u dobro zasluženi i dobro vođeni vlak i imat ću prekrasno gladak prijelaz
Slobodno uživajte u svom ergonomski nenadmašnom Lejnovo X1 Karvonu, za to imate sve kablove ravno od kineza... uživajte u internom ssd disku sa SATA2 brzinom koji nema šanse podnijeti opterećenje u enterprise segmentu. Uživajte u Widle10 s telemetrijom, spywareom, adawareom i malwareom, uživajte u buci ventilatora pod opterećenjem poput grijanja rumunjske Dacie, jednostavno radi :)
Gospodine, samo se pitam zašto u raspravi pišete o MacBooku, a ne o Lenu. Taj MacBook ima magičan učinak na vas.
Imam mac i raspravljam pod člancima o macovima. Uopće ne ulazim u rasprave o Windowsima.
rasprave oko lenova nisu tako zive jer lenovo ne pravi kokotine i nitko se ne buni. Apple pak u zadnje vrijeme pravi sranja i zato se ima o čemu pisati, zato :)
https://www.youtube.com/watch?v=D91VxfK8h5k
Imao sam AIR s winom i bio je super, ali se nije dalo ništa pričvrstiti na njega. Epl je stvarno spavao neko vrijeme. NIKADA više ne želim ništa od EPLA-e. Ismijavaju ljude jer kupuju njihove preskupe stvari
Nepotpun usbc kabel u paketu je sranje tim veće kada uzmemo u obzir da će većina ljudi koji kupe novi macbook prvo iskustvo imati usbc, tj. bez kabela kod kuće. Nedosljednost linija modela je također luda, ali smatram da su ostale točke prilično pretjerane. Osoba koja plaća 100 tisuća za telefon s računalom vjerojatno si može priuštiti ulaganje u USB-lightning kabel. Ako uzmemo suprotan scenarij da bi Apple dao usbc-lightning kabel na novi IP, to će biti puno veći problem i zabuna za mnoge ljude. O slušalicama. Ne znam tko od vas ozbiljno shvaća Appleovo sranje o Lightningu kao nasljedniku 3,5mm jack-a, ali sasvim je očito da budućnost, čak i prema Appleu, pripada bežičnoj mreži, a slušalice s Lightningom distribuiranim na ip samo su low-end opcija prije nego što bežična mreža postane dostupnija. Iako se i danas relativno pristojne bežične slušalice mogu kupiti za 1300 - 2000, ne bih vidio problem u tome. Tko se stvarno ne snalazi u trenutnoj situaciji mora kupiti prošlogodišnji model koji je performansama sasvim dovoljan.
osoba koja se ne može nositi s tom situacijom također može kupiti nešto drugo osim iPhonea ili Maca, ima puno dobrih alternativa